De Buurtvereniging

Eind 2003 werden de eerste stenen gelegd op een stuk grond gelegen tussen Strateris en Bredeweg waarbij 186 woningen en een basisschool zijn gerealiseerd. De wijk Kerneelhoven bestaat uit de volgende straten:

• Kerneel
  • Speelhuijs
  • Nooitgedacht
  • Hoge Notte
  • Muisven
  • Hooghuijs
  • Achtkant

Na de oplevering, wat kluswerk en inrichten kon de wijk haar eerste bewoners verwelkomen. Buren en wijkbewoners maakten kennis met elkaar en het idee voor een buurtvereniging werd geboren. Na wat regelwerk werd in 2005 Buurtvereniging Kerneelhoven geboren. Een eerste vergadering werd georganiseerd en eind 2005 werd het bestuur gekozen.

Vele activiteiten worden door de buurtvereniging georganiseerd, zoals jaarlijks terugkerende activiteiten met Pasen, St. Maarten en Sinterklaas. Ook organiseren we elk jaar een buurtfeest. Daarnaast organiseren we ook andere activiteiten zoals een filmavond, fietstocht, schaatsen en bowlen. Nieuwsgierig naar wat er dit jaar wat er weer komen gaat? Kijk dan eens bij activiteiten. Heb je zelf leuke ideeën voor activiteiten, laat het ons dan weten!!